catatan baru

Tuesday, May 19, 2009

...Semalam yang hangat di Giatmara Tuaran..

Kelmarin, naziran dtng p Giatmara tmpt aku berkursus ni. maklumlah, dah tercalon dalam Anugerah Kualiti.. bez giler.. Patutlah sejak akhir-akhir ni warga kat sini sibuj sangat mengemas dan mencantik kawasan Giatmara ni. Apapun, memang bezlah.. Dorg dtg p sni.. Lpas tu, siap ambik gambar kmi lagi.. Tak ke bangganya korg bila gmbr korg masuk dalam majalah dorg nnti...hehe

Hari ni pula, Aku berbincang dengan puan pengetua soal kemasukan ke tingkatan enam tu.. Bnyak yang kmi bincangkan sehingga nak kena buat surat memohon penagguhan lagi. Nampaknya, lpas ni nak kena p Badin lagi... Jumpa lagi puan pengetua tu, hantar surat dan bincang lagi... Huh.. Doa ja lah agar tak banyak masalah waktu masuk tingkatan enam tu nnti.

yang aku bingung skrg ni, mcm mna aku nak kejar semua topik yang aku ketingalan tu nnti.. Nampaknya aku akan ketinggalan banyak dan terpaksalah minta tlng kat kawan dengan meminjam buku nota dia... harap-harap kemasukan aku ke tingkatan enam ni akan memberi manfaat kepada masa depan aku...hehe... Salam...

1 comment:

peda_lia said...

ya..btul tu..hehehe...