catatan baru

Thursday, December 15, 2011

Rahsia Disebalik StarBucks


         berbelanja untuk memenuhi keperluan harian. Tetapi, sedarkah anda, di mana kita telah membelanja kan wang kita? Mungkin kita tidak sedar bahawa hari ini kita sedang dijajah dan diperalatkan oleh kaum-kaum yang cuba membuat perubahan kepada dunia dengan agenda mereka yang cuba merasuk dan merosakkan akhlak semua lapisan masyarakat. Mereka ini dikenali sebagai Zionist ataupun Yahudi laknatullah. Pelbagai strategi telah mereka implementasikan dalam semua aspek termasuk ekonomi, pembangunan, sosial, hiburan dan media. Golongan-golongan ini mempunyai agenda utama, salah satunya ialah untuk memisah dan menjauhkan kita daripada agama. Lihat saja lah akhlak para remaja masa kini, seluruh dunia menghadapi masalah belia yang tidak berakhlak. 

          Berbalik kepada perbelanjaan tadi, saya pasti, semua mengenali syarikat yang digelar sebagai StarBucks. Syarikat ini menjalankan perniagaan dengan menjual kopi yang dibuat melalui resepinya tersendiri. Namun, adakah anda tau rahsia di sebalik StarBucks? dan apakah kaitannya dengan Yahudi?

          Tahukah anda bahawa StarBucks merupakan salah satu daripada penyokong setia dan terbesar Isreal selain daripada syarikat-syarikat besar seperti Shell? Dalam apa jua agenda yang dijalankan oleh Isreal, mereka memberi sokongan penuh. Hal ini kerana syarikat ini dikawal oleh Yahudi. Mari kita terjemahkan erti StarBucks bersama,






Lihat Logo di atas, perhatikan dan amati.. 
Adakah anda nampak apa yang saya nampak?

BINTANG yang dijunjung diatas kepala lukisan di atas, adakah anda mengenalinya?
IYA, Betul.. Bintang tersebut merupakan Bintang Yahudi..

Terjemahan bagi StarBucks pula ialah;


BUCKS = DOLLAR

STAR = LAMBANG NEGARA ISRAEL

STAR + BUCKS = DUIT ISRAEL

          Lihatlah, betapa liciknya pihak Yahudi dalam memperalatkan masyarakat, oleh itu, berhati-hatilah dalam berbelanja. Salurkanlah wang anda kepada sumber yang memanfaatkan, bukan kepada Kaum yang durjana itu. Bersama-samalah kita memanfatkan info ini dan sebarkanlah ia. Semoga ia berguna untuk semua. Sekian..


No comments: